Konkurs V.
Konkurs Recytatorski
pn.: ”Casting do teatru Pana Tuwima”
__________________________________________
Termin:
- do 31 maja 2013 r.
– nadesłanie zgłoszenia na Konkurs - 24 czerwca 2013 r. w godz. 9.00 -16.00
– przesłuchania konkursowe
» Program przesłuchań w ramach Konkursu (zobacz)
» Przesłuchania konkursowe dla klas I-III – kolejność występów (zobacz)
» Przesłuchania konkursowe dla klas IV-VI – kolejność występów (zobacz)
__________________________________________________________________» Wyniki Konkursu Recytatorskiego – kl. I – III (→ zobacz)
» Wyniki Konkursu Recytatorskiego – kl. IV – VI (→ zobacz)
__________________________________________________________________________
Miejsce:
DK Dorożkarnia (ul. Siekierkowska 28)
__________________________________________________________________________
Uczestnicy:
Uczestnikami Konkursu będą maksymalnie sześcioosobowe reprezentacje szkół podstawowych:
- kl. I – III – 3 osoby
- kl. IV-VI – 3 osoby
___________________________________________________________________________
Repertuar i wymagania konkursowe:
- Wybrane, dowolne wiersze Juliana Tuwima.
- Czas prezentacji nie może przekroczyć 3 minut.
- Uczniowie klas I-III przygotowują 1 wiersz, który jest prezentowany jury.
- Uczniowie klas IV-VI przygotowują 2 wiersze. Uczestnicy będą recytować jeden wiersz, ale w przypadku wątpliwości jury poproszeni zostaną o zaprezentowanie drugiego utworu.
___________________________________________________________________________
Jury:
Pedagodzy, instruktorzy teatralni, animatorzy kultury, aktorzy, przedstawiciele sponsorów i organizatorów.
Wybrani laureaci Konkursu zostaną zaproszeni do współtworzenia programu artystycznego, który zostanie zaprezentowany podczas zakończenia/podsumowania Projektu w II połowie listopada 2013 r. w DK Dorożkarnia.
____________________________________________________________________
» Regulamin Konkursu Recytatorskiego… (do pobrania)
» Formularz Zgłoszeniowy do Konkursu Recytatorskiego… (do pobrania)
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.